Tuesday, February 3, 2009

my first tag..(bob punya pasal)

1. Do you think you’re hot?
of course.. sangat panas sekarang ini.. walaupn dah petang.. al maklumla.. PERLIS..

2. Upload your favorite picture of you


3. Why do you like that picture?
sebab tu ja la gamba full family aku yang family aku ada..

4. When was the last time you ate pizza?
tahun lepas

5. The last song you listen to?
Jason Mraz ft Colbie Caillat -
Lucky

6. What are you doing right now besides this?
tengah piki nak beli apa kat pasar malam sbb malam ni takda tuisyen

7. What name you would prefer besides yours?
abang.. mak aku panggil aku abg, adik aku, pakcik aku dan semua family aku panggil aku abg kecuali rakan2ku..

8.People to tag:
1. dani
2. razi
3. lan (chemistrykuzika)
4. emer
5. apek

9. Who is number one?
semua sama saja

10. Number three is having a relationship with?
alaa.. yang kecik2 tu..

11. Say something about number five?
pendek dari aku

12. how about number four?
classmate



No comments:

Post a Comment